تحقیق بازاریابی بین الملل در 12 صفحه و با فرمت قابل ویرایش(word) به همراه منبع برای ارائه در سمینارهای کلاسی تحقیق حاضر شامل موارد زیر میباشد: چکیده مقدمه بازاریابی بین الملل بین المللی سازی اهمیت بازاریابی بین الملل اهمیت تحقیقات بازاریابی بین الملل استراتژیهای ...
مقاله خارجی اثرات تمرین استقامت بر مهارت های عملکرد حرکتی در کودکان و نوجوانان: یک فرا تحلیل در 23 صفحه و با ترجمه ای روان برای ارائه در سمینارهای کلاسی تهیه شده است. abstract The recent literature delineates resistance training in children and adolescents to be effective and safe. However, only little is known about the transfer of achieved strength gains to ...
چکیده نرخ ارز در اقتصاد ایران در سیر تاریخی خود، تغییر و تحولات گستردهای به خود دیده است. در واقع نرخ واقعی ارز در اقتصاد ایران در دهه هشتاد همواره در حال کاهش بوده است. علت اصلی کاهش مداوم نرخ واقعی ارز افزایش مداوم درآمدهای نفتی از یک طرف و تزریق تقریبا تمامی این درآمدها ...
Abstract Our study adds perspective on research into choices in the design of management control systems by examining: (1) how transformational-leadership style influences the choice of the design of a comprehensive performancemeasurement system (PMS) and reward system; (2) how subordinate managers reliance on broad-scope accounting (BSA) information facilitates their managerial decision-making processes and managerial performance. Our results suggest that transformational-leadership style has ...
چكيده رهبــري تحــول آفــرين اســاس و شــالوده اي بــراي تغييرات بلنـد مـدت سـازماني اسـت كـه دسترسـي بـه اهـداف بـالاتري را بــراي نظــام ســازماني ميسر ميسازد.رهبران تحول آفرين،اثربخشــي را به كــارايي تــرجيح مــي دهنــد و ســعي مـي كننــد بـا توجـــه بـــه روحيــات ...
ABSTRACT In light of a growing interest in the use of retro brands, which blend modern and traditional values, this study examines the relationship between value integration (VI) of consumers (perceived degree of overlap between conflicting values) on brand related outcomes such as brand choice and brand evaluations. Three controlled experiments demonstrate that VI influences brand choice and this effect is moderated by contextual cues. Moreover, high VI consumers compared to low VI consumers ...
abstract This article evaluates the contribution of commonly used symbolic elements – namely destination name, logo and tagline – to the establishment of the destination brand. The conceptual framework is developed combining suggestions on the role and significance of symbolic brand elements for commercial brands with the literature on destination and place branding, drawing particularly on the recent identity-based approach to place brands. The article reports on field research ...
چکيده امروزه شرکت هاي دانش بنيان،نقش مهمي در رشد اقتصادي کشورها برعهده دارند. اين شرکت ها با تکيه بر دانش به عنوان سرمايه اصلي خود، به دنبال هم افزايي علم وثروت وتوسعه اقتصادي هستند.اما اين شرکتها با مشکالت اساسي براي تجاري سازي و به خصوص بازاريابي محصولات خود مواجه اند. زيرا ...
چكيده يكي از مهمترين پيامد هاي جهاني شدن افزايش رقابت در سطح بين المللي است،زيرا در اين شرايط همواره با كاهش هزينه هاي حمل ونقل رشد حيرت انگيز فناوري اطلاعات و گسترش روز افزون تجارت الكترونيك و به حداقل رسيدن محدوديت هاي جغرافيايي و رشد رقابت مواجه خواهيم بود .در اين ميان مي ...
a b s t r a c t With the growth and competition of the smartphone industry, developing a better understanding of what drives consumers’ loyalty to smartphone brands has become an important issue for academics and practitioners. This study hypothesizes four determinants of smartphone brand loyalty based on the perspectives of consumer value and consumer-brand identification. Furthermore,this study also explores the moderating effects of age and gender differences on the determination ...
به زبان خیلی ساده،مشاغل اینترنتی، کارهایی هستند که به زمان و مکان خاصی وابسته نیستند و در بستر اینترنت و اغلب بهصورت آنلاین انجام میشوند. در این دسته از مشاغل، بدون اینکه مجبور باشید از خانه خارج شوید، یا موظف باشید در تایم و محل معینی کار کنید، میتوانید از طریق ...
دانلود فایل فلش فارسی Nokia 6303c Rm-443 ورژن 10.12 ... ...
هرچه "من" فردی قوی تر باشد، ظرفیتش برای یکی شدن با دیگری کمتر است. آن"من" دیواری در این بین است، خودش را اظهار می کند. اظهار او چنین است: تو، تو هستی و من، من هستم. فاصله ای بین تو و من هست. آن وقت مهم نیستکه من چقدر تو را دوست داشته باشم، شاید تو را در آغوش هم بگیرم، با ... ...