ارائه دهنده خدمات دانشجویی

محل لوگو

دانلود قالب پاورپوینت جلسه دفاع


دانلود قالب پاورپوینت جلسه دفاع

قالب حاضر دارای تمامی اسلایدهای مربوط به فصول پایان نامه می باشد.

ظاهری زیبا و استادپسند از وجوه تمایز قالب موردنظر با سایر قالب های مربوطه می باشد.

در قالب موردنظر تلاش شده است آیتم های دخیل در پایان نامه با افکتای زیبا طراحی بشن.

یکی از ذغذغه های دانشجویان تهیه پاورپوینت جلسه دفاع می باشد و همیشه سعی داشته اند بهترین قالب را برای مطالب خود انتخاب کنند.

درسباز براساس اصل مشتری مداری این نیاز دانشجویان را رفع نموده است و با طراحی قالب های زیبا و کاربردی سعی نموده است حداقلی از استرس دانشجویان عزیز را در تهیه پاورپوینت دفاع کاهش دهد.

دانشجویان عزیز زمی توانند نظرات خود را در مورد پاورپوینت های سایت درسباز با ما در میان بگذارند و چنانچه خود نیز پاورپوینتی را در اختیار دارند، برای استفاده سایر دانشجویان در سایت بارگذاری نمایند.

دانشجویان توجه داشته باشند قبل از خرید پاورپوینت جلسه دفاع از طریق پنل تلگرامی مجموعه اطلاع رسانی کنند تا چند اسلاید از پاورپوینت در اختیار آنان قرار بگیرد و پس از رضایتمندی اقدام به خرید فایل مربوطه نمایند.


دسته بندی: پاورپوینت

تهیه و تنظیم: دانشجوی کارشناسی ارشد

قیمت: 5300

تعدا اسلایدها: 64


مبلغ قابل پرداخت 12,497 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

دیدگاه های کاربران (0)

کسب در آمد از اینترنت روزانه 2 میلیون

به زبان خیلی ساده،مشاغل اینترنتی، کارهایی هستند که به زمان و مکان خاصی وابسته نیستند و در بستر اینترنت و اغلب به‌صورت آنلاین انجام می‌شوند. در این دسته از مشاغل، بدون اینکه مجبور باشید از خانه خارج شوید، یا موظف باشید در تایم و محل معینی کار کنید، می‌توانید از طریق ...

دانلود فایل فلش فارسی Nokia 6303c  Rm-443 ورژن 10.12

دانلود فایل فلش فارسی Nokia 6303c Rm-443 ورژن 10.12

دانلود فایل فلش فارسی Nokia 6303c Rm-443 ورژن 10.12 ... ...

کتاب صوتی سکس تا فرا آگاهی

کتاب صوتی سکس تا فرا آگاهی

هرچه "من" فردی قوی تر باشد، ظرفیتش برای یکی شدن با دیگری کمتر است. آن"من" دیواری در این بین است، خودش را اظهار می کند. اظهار او چنین است: تو، تو هستی و من، من هستم. فاصله ای بین تو و من هست. آن وقت مهم نیستکه من چقدر تو را دوست داشته باشم، شاید تو را در آغوش هم بگیرم، با ... ...

ارائه دهنده خدمات دانشجویی

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما