ارائه دهنده خدمات دانشجویی

محل لوگو

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 93
  • بازدید دیروز : 53
  • بازدید کل : 312529

بررسی تأثیر بازارایابی عصبی بر بهبود به یادسپاری پیام های تبلیغاتی


بررسی تأثیر بازارایابی عصبی بر بهبود به یادسپاری پیام های تبلیغاتی

چکیده

بازاریابی عصبی اخیراً مورد توجه فراوانی قرار گرفته است این علم جدید تلفیقی از دو علم بازاریابی و عصب شناسی هست.بازاریابی عصبی درک عملکرد مغز بدون وارد شددن در جزئیات پیچیده است،تا از آن برای بهبود عملیات بازاریابی استفاده کنیم.با افزایش رقابت بین شرکتهای بیمه در زمینه به دست آوردن سهم بیشتری از بازار مدیران این شرکت ها ناگزیر به دنبال راه هایی برای کسب رضایت بیشتر و وفاداری مشتریان هستند.مشتریان همیشه و شاید به طور واضح هنوز هم عامل حیاتی در حفظ موقعیت مطلوب در بازار و عامل سود هستند.مدیران و کارکنان شرکت های بیمه گذار باید اقدامات اساسی در نورومارکتینگ را بکار بگیرند تا بر رفتار مشتریان خود تأثیر بگذارند و آنها را به برند موردنظر خود متعهد سازند.ازجمله ایناقدامات عبارت است از تمرکز بر روی ذهن و نیاز مخاطب،حرکات انفجاری و تأثیرگذار بر روی ذهن مشتریان، شکستن مقاومت مشتریان،قانع کردن مغز مشتری،راضی کردن مشتری از طریق احساسات وی و در نهایت قانع کردن حافظه مشتری،قانع کردن ناخودآگاه مشتری و قانع کردن خودآگاه مشتری هست.آنان همچنین با شناسایی ناخودآگاه مشتریان می توانند دریابند چه چیزهایی موردپسند آنان هست و نیازهای پنهانشان چیست.ازاینرو نورومارکتینگ کلید ذهن انسان را رو می کند و نقشه ذهن هر انسانی را ترسیم می کند.متصدیان امر بیمه با استفاده از نور مارکتینگ سؤالی از مشتریان نمی پرسند بلکه با تحلیل سیگنال ها و داده های خروجی از مغز متوجه می شوند که مشتریان واقعاً با دیدن چه عناصری تحریک می شود و حاضر هستند بابت چه خدماتی پول بپردازند.

بررسی تأثیر بازاریابی عصبی بر بهبود به یادسپاری پیام های تبلیغاتی

کلمات کليدي: بازاریابی عصبی،ابزارهای بازاریابی عصبی،کاربرد بازاریابی عصبی،پیام های تبلیغاتی

دسته بندی: مقاله

نویسندگان: دکتر حسین عظیمی،صالح عبادی لمر

فرمت: pdf

منبع: دومین همایش ملی و دومین همایش بین المللی مدیریت و حسابداری

سال انتشار: 1394

موضع: بازاریابی

تعداد صفحات: 17

قیمت: 2500

دانشجویات عزیز می توانند سؤالات خود در زمینه مقاله مورد نظر را از طریق صفحه تماس با ما با تیم درسباز در میان بگذارند.

و چنانچه در زمینه نحوه جمع آوری اطلاعات از جامعه آماری و یا تنظیم مقاله و پایان نامه خود نیاز به راهنمایی داشتن از طریق آیدی تلگرام درسباز به نشانی https://t.me/darsbazweb با درسباز در تماس باشند.

جهت تبدیل فرمت مقاله به word با بخش تایپ و ترجمه در تماس باشید.


مبلغ قابل پرداخت 1,750 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

دیدگاه های کاربران (0)

کسب در آمد از اینترنت روزانه 2 میلیون

به زبان خیلی ساده،مشاغل اینترنتی، کارهایی هستند که به زمان و مکان خاصی وابسته نیستند و در بستر اینترنت و اغلب به‌صورت آنلاین انجام می‌شوند. در این دسته از مشاغل، بدون اینکه مجبور باشید از خانه خارج شوید، یا موظف باشید در تایم و محل معینی کار کنید، می‌توانید از طریق ...

دانلود فایل فلش فارسی Nokia 6303c  Rm-443 ورژن 10.12

دانلود فایل فلش فارسی Nokia 6303c Rm-443 ورژن 10.12

دانلود فایل فلش فارسی Nokia 6303c Rm-443 ورژن 10.12 ... ...

کتاب صوتی سکس تا فرا آگاهی

کتاب صوتی سکس تا فرا آگاهی

هرچه "من" فردی قوی تر باشد، ظرفیتش برای یکی شدن با دیگری کمتر است. آن"من" دیواری در این بین است، خودش را اظهار می کند. اظهار او چنین است: تو، تو هستی و من، من هستم. فاصله ای بین تو و من هست. آن وقت مهم نیستکه من چقدر تو را دوست داشته باشم، شاید تو را در آغوش هم بگیرم، با ... ...

ارائه دهنده خدمات دانشجویی

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما