ارائه دهنده خدمات دانشجویی

محل لوگو

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 97
  • بازدید دیروز : 101
  • بازدید کل : 312634

دانلود پاورپوینت ویبراتور


دانلود پاورپوینت ویبراتور

پاورپوینت ماشین آلات صنعتی - ویبراتور در 20 اسلاید برای ارائه در سمینارهای کلاسی تهیه شده است.

بخش هایی از پاورپوینت

اسلاید اول

 ویبراتور دستگاهی است که در صنعت ساخت و ساز بوسیله آن و شلنگ ویبراتور ، هوای داخل بتون را تخلیه می کنند و این کار باعث می شود که بتون فشرده تر شده و مقاومت و طول عمر بیشتری داشته باشد.

ویبراتور بتن دستگاهی است که جهت خارج کردن حباب های هوا از محل بتون ریزی مورد استفاده قرار می گیرد.

ويبراتور تامين کننده نيرو محرکه شلنگ ويبره مي باشد که در انواع موتوري(بنزيني و ديزلي)، برقي- مكانيكي، برقي- كانورتوري و ويبراتوربتن بدنه دسته بندي مي شود.

اسلاید دوم - ویبره بدنه بادی بتن

برای لرزاندن قالب بتن و در جایی که خطر برق گرفتگی یا آتش گرفتن وجود داشته باشد از ویبره بدنه بادی یا ویبره بادی قالب بتن یا ویبره بادی بتن استفاده می گردد. ویبره بادی بتن با قدرت ضربه زنی 10 کیلوگرم الی 10000 کیلوگرم موجود می باشد. ویبره قالب بتون در انواع ویبره بدنه بادی بتن ایرانی، ویبره بدنه بادی بتن چینی، ویبره بدنه بادی بتن ترکیه ای، ویبره بدنه بادی بتن ایتالیا و ... موجود است. ویبره بادی با اتصال به پمپ باد ایجاد لرزش و ضربه به قالب یا سقف را می نماید و کاربرد فراوانی در قالب های تونل مترو و پل های هوایی دارد. ویبره قالب بتن به ویبره لرزاننده قالب نیز شهرت دارد. ویبره لرزاننده قالب یا ویبره قالب به بدنه ی قالب بسته شده و باعٍث ایجاد لرزش در بتن و از بین رفتن خلل و فرج بتن می گردد.

دسته بندی: پاورپوینت

قیمت: 4300

تعداد اسلاید: 20

فرمت: قابل ویرایش


مبلغ قابل پرداخت 12,002 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

دیدگاه های کاربران (0)

کسب در آمد از اینترنت روزانه 2 میلیون

به زبان خیلی ساده،مشاغل اینترنتی، کارهایی هستند که به زمان و مکان خاصی وابسته نیستند و در بستر اینترنت و اغلب به‌صورت آنلاین انجام می‌شوند. در این دسته از مشاغل، بدون اینکه مجبور باشید از خانه خارج شوید، یا موظف باشید در تایم و محل معینی کار کنید، می‌توانید از طریق ...

دانلود فایل فلش فارسی Nokia 6303c  Rm-443 ورژن 10.12

دانلود فایل فلش فارسی Nokia 6303c Rm-443 ورژن 10.12

دانلود فایل فلش فارسی Nokia 6303c Rm-443 ورژن 10.12 ... ...

کتاب صوتی سکس تا فرا آگاهی

کتاب صوتی سکس تا فرا آگاهی

هرچه "من" فردی قوی تر باشد، ظرفیتش برای یکی شدن با دیگری کمتر است. آن"من" دیواری در این بین است، خودش را اظهار می کند. اظهار او چنین است: تو، تو هستی و من، من هستم. فاصله ای بین تو و من هست. آن وقت مهم نیستکه من چقدر تو را دوست داشته باشم، شاید تو را در آغوش هم بگیرم، با ... ...

ارائه دهنده خدمات دانشجویی

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما