ارائه دهنده خدمات دانشجویی

محل لوگو

دانلود پاورپوینت کاربرد های بتن ریزی و تزریق در آب(سمینار درس روش هایی اجرایی ساختمان)


دانلود پاورپوینت کاربرد های بتن ریزی و تزریق در آب(سمینار درس روش هایی اجرایی ساختمان)

پاورپوینت جامع کاربردهای بتن ریزی و تزریق در آب(سمینار درس روش هایی اجرایی ساختمان) با 29 اسلاید به همراه تصاویر برای ارائه در سمینارهای کلاسی تهیه شده است.

بخش هایی از پاورپوینت

اسلاید اول

بتن ریزی زیر آب در ساختمان‌های دریایی و آبی به کار می‌رود و لازمه آن استفاده از روشهای ویژه برای جلوگیری از خطر آب شستگی است. اقدام اول استفاده از فرمول مخصوص برای ترکیب بتن است،تا بتن همگنی خود را به هنگام فرو رفتن در آب حفظ کند.

روش پشته پیشرو

روش بتن ریزی زیر آب پشته پیشرو در جاهایی به کار می‌رود که عمق آب کم بوده و آب به حد کافی آرام باشد. روش این است که ابتدا مقداری بتن در آب روی شیب ساحل، می‌ریزند،تا سطح بتن به بالای آب برسد،سپس بتن ریزی را روی آن ادامه می‌دهند.

اسلاید دوم

روش بتن ریزی با لوله در آب

روش بتن ریزی با لوله در آب بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد،مخصوصاً در بتن ریزی پایه پل‌ها و نتیجه بهتری هم می‌دهد. طریق عمل کردن روش بتن ریزی با لوله در داخل آب این است که لوله‌ای فلزی، به قطر ۲۵ تا ۴۵ سانتی‌متر، که به طور موقت پایین آن را بسته‌اند،در آب فرو برده می‌شود و از داخل آن بتن را به پایین می‌فرستند،و موقعی که وزن بتن ریخته شده از رانش آب روی دهانه بیشتر می‌شود، بتن بیرون می‌ریزد و توده‌هایی به شکل حباب تشکیل می‌دهد که به تدریج که بتن اضافه می‌کنند، بزرگتر می‌شود.

روش‌های بیشتری برای بتن ریزی در زیر آب موجود است که ذکر آنها در این مقاله ممکن نیست.

دسته بندی: پاورپوینت

قیمت: 5300

تعداد اسلاید: 29

فرمت: قابل ویرایش


مبلغ قابل پرداخت 12,497 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

دیدگاه های کاربران (0)

کسب در آمد از اینترنت روزانه 2 میلیون

به زبان خیلی ساده،مشاغل اینترنتی، کارهایی هستند که به زمان و مکان خاصی وابسته نیستند و در بستر اینترنت و اغلب به‌صورت آنلاین انجام می‌شوند. در این دسته از مشاغل، بدون اینکه مجبور باشید از خانه خارج شوید، یا موظف باشید در تایم و محل معینی کار کنید، می‌توانید از طریق ...

دانلود فایل فلش فارسی Nokia 6303c  Rm-443 ورژن 10.12

دانلود فایل فلش فارسی Nokia 6303c Rm-443 ورژن 10.12

دانلود فایل فلش فارسی Nokia 6303c Rm-443 ورژن 10.12 ... ...

کتاب صوتی سکس تا فرا آگاهی

کتاب صوتی سکس تا فرا آگاهی

هرچه "من" فردی قوی تر باشد، ظرفیتش برای یکی شدن با دیگری کمتر است. آن"من" دیواری در این بین است، خودش را اظهار می کند. اظهار او چنین است: تو، تو هستی و من، من هستم. فاصله ای بین تو و من هست. آن وقت مهم نیستکه من چقدر تو را دوست داشته باشم، شاید تو را در آغوش هم بگیرم، با ... ...

سورس برنامه ممبرگیر و بازدیدگیر تلگرام

سورس برنامه ممبرگیر و بازدیدگیر تلگرام   اگر واقعا دربرنامه نویسی دنبال درآمد هستید هم اکنون شانس به سراغتان آمده است. این روزها همه دررابطه با تلگرام غیر رسمی و عضوگیر تلگرام صحبت میکنن و ازش کسب درآمد بالایی دارند شما هم از این درآمد غافل نباشید. موارد داخل پکیج ...

ارائه دهنده خدمات دانشجویی

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما