ارائه دهنده خدمات دانشجویی

محل لوگو

دانلود پاورپوینت درباره بازیافت(با توضیحات کامل)


دانلود پاورپوینت درباره بازیافت(با توضیحات کامل)

پاورپوینت آشنایی با بازیافت در 21 اسلاید برای ارائه در سمینارهای کلاسی تهیه شده است.

بخش هایی از پاورپوینت

اسلاید اول - بازیافت چیست

بازیافت به معنی استفاده از مواد مصرف شده برای تولید و ساخت مجدد همان کالا یا کالای قابل استفاده دیگر است، مثل ساخت کاغذ تازه از کاغذهای باطله و غیر قابل استفاده.

اسلاید دوم - فواید بازیافت چیست؟

بازیافت زباله ها سه فایده مهم برای محیط زیست دارد. ما به کمک بازیافت زباله در مصرف منابع طبیعی صرفه جویی کردهایم زیرا به جای استفاده از مواد خام برای تولید محصولات نو، از مواد بازیافتی استفاده می‌کنیم.

از دیگر فوائد بازیافت، صرفه جویی در مصرف انرژی است. البته برای بازیافت مواد زاید هم نیاز به مقداری انرژی است اما انرژی لازم برای بازیافت زباله خیلی کمتر از انرژی مورد نیاز برای تولید محصولات جدید از مواد خام است. برای مثال ساختن آلومینیوم از آلومینیوم بازیافت شده ۹۰% انرژی کمتر از ساختن آن از سنگ معدن نیاز دارد. سومین فایده بازیافت نیاز به فضای کمتر برای دفن زباله هاست.

دسته بندی: پاورپوینت

قیمت: 4300

تعداد اسلاید: 21

فرمت: قابل ویرایش

 


مبلغ قابل پرداخت 12,002 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

کسب در آمد از اینترنت روزانه 2 میلیون

به زبان خیلی ساده،مشاغل اینترنتی، کارهایی هستند که به زمان و مکان خاصی وابسته نیستند و در بستر اینترنت و اغلب به‌صورت آنلاین انجام می‌شوند. در این دسته از مشاغل، بدون اینکه مجبور باشید از خانه خارج شوید، یا موظف باشید در تایم و محل معینی کار کنید، می‌توانید از طریق ...

دانلود فایل فلش فارسی Nokia 6303c  Rm-443 ورژن 10.12

دانلود فایل فلش فارسی Nokia 6303c Rm-443 ورژن 10.12

دانلود فایل فلش فارسی Nokia 6303c Rm-443 ورژن 10.12 ... ...

کتاب صوتی سکس تا فرا آگاهی

کتاب صوتی سکس تا فرا آگاهی

هرچه "من" فردی قوی تر باشد، ظرفیتش برای یکی شدن با دیگری کمتر است. آن"من" دیواری در این بین است، خودش را اظهار می کند. اظهار او چنین است: تو، تو هستی و من، من هستم. فاصله ای بین تو و من هست. آن وقت مهم نیستکه من چقدر تو را دوست داشته باشم، شاید تو را در آغوش هم بگیرم، با ... ...

ارائه دهنده خدمات دانشجویی

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما