ارائه دهنده خدمات دانشجویی

محل لوگو

کتاب صوتی 100 راه تا آرامش: زندگی بدون عصبانیت اثر ریچارد کارلسون


کتاب صوتی 100 راه تا آرامش: زندگی بدون عصبانیت اثر ریچارد کارلسون

کتاب صوتی 100راه تا آرامش: زندگی بدون عصبانیت اثر ریچارد کارلسون راه و روش های بسیار شگفت انگیزی را برای رسیدن به آرامش ذهنی و برخورداری از زندگی با کیفیت را بیان می دکند.

ریچارد کارلسون به متخصص شادی معروف است و سال های زیادی از عمر خود را صرف مطالعه زندگی افراد و شاد و پر انرژی صرف کرده است و راز شاد بودن زندگی افراد شاد را کشف نمود.

ریچارد کارلسون در کتاب خود تجربیات خود از بودن در کنار افراد شاد و تحقیق پیرامون زندگی آنان را به تصویر می کشد.

نویسنده کتاب در این اثر عظیم روش هایی را به انسان ها می آموزد که به راحتی از غم،اندوه و عصبانیت ها دور شویم و قدم در راه آرامش و بهبود اعصاب بگذاریم.

در این کتاب صوتی تمریناتی از طرف نویسنده بیان می شود که اگر به صورت روزانه آنها را تکرار کنیم و پیش از بروز خشم بکار ببندیم،در یک زمان بسیار کوتاهی زندگی ما از کیفیت بسیار بالاتری برخوردار خواهد شد و آرامش را به صورت واقعی حس خواهیم کرد و به طرز شگفت آوری روابط ما با انسان های اطرافمان روزبه‌روز بهتر خواهد شد.

بدون شک در دنیای پر از آشوب و تنش عصر حاضر حضور یک متخصص شادی و آرامش در کنار ما برای رهایی از استرس و عصبانیت های روزمره امری بدیهی بشمار می رود.

کارلسون در کتاب پژوهشی و کاربردی خود روش هایی را ارائه می دهد که در هنگام مواجه با فردی که قصد اذیت و آزار و یا ناامید کردن او را دارد و یا در هنگام مواجه‌شدن با خبری بد و ناگوار بتواند بر اعصاب خود تسلط یابد.

کتاب صوتی 100راه تا آرامش: زندگی بدون عصبانیت تا به‌ حال به 30 زبان زنده دنیا ترجمه‌شده است.

بخش هایی از کتاب:

خشم و عصبانیت مابین حالت جزئی و حاد آن همیشه در نوسان است و بروز حالت‌های مختلف آن بستگی به شخصیت و شرایط درونی و محیطی یک فرد دارد. آثار فیزیولوژیکی خشم و عصبانیت در بدن شامل افزایش فشارخون، تند شدن ضربان قلب، گرگرفتگی و افزایش آدرنالین است و گاه ممکن است بسیار آسیب‌زننده باشد. به‌طور مثال افرادی که سابقه بیماری‌های قلبی یا فشارخون دارند در صورت بروز خشم بیش‌ازحد و کنترل نشده ممکن است دچار سکته شوند که پیامدهای بسیاری را برایشان به همراه دارد.
اما چه کنیم که بتوانیم عصبانیت را در بدن خود کنترل کنیم و اجازه ندهیم که از حد نرمال خارج شود: راه‌های زیادی برای این کار وجود دارد ازجمله نفس عمیق کشیدن، شروع به نوشتن افکار، رها کردن فکر برای چند لحظه، نوشیدن آب، شل کردن عضلات بدن، راه رفتن، آرام صحبت کردن، پذیرش موقعیت، اندیشیدن به سلامت خود، مثبت اندیشی و... . همه این راه‌ها می‌توانند در کنترل پدیده خشم ما را یاری رسانند اما برای یادگیری هرچه بیشتر این روش‌ها به کمک متخصصان علم روانشناسی نیازمندیم.»
کتاب‌های کارلسون روش‌های خوبی را برای مقابله با عصبانیت به ما می‌آموزد. کارلسون درباره کنترل عصبانیت داستانی شخصی را عنوان می‌کند و می‌گوید: «چند روز پیش برای خرید به فروشگاهی رفته بودم، یکی از مشتریان که اصلا معلوم نبود چه می‌گوید و چه می‌خواهد آن‌قدر حرف‌های درشت و نامربوط نثار متصدی فروش کرد که اعصاب همه مشتریان به‌هم‌ریخته بود اما آن فروشنده با متانت عصبانیتش را کنترل کرد و آرام باقی ماند تا آن مشتری فروشگاه را ترک کند.
وقتی نوبت من شد تا پول جنس‌هایی که خریده بودم را پرداخت کنم، به او گفتم نحوه برخوردت با آن مشتری واقعا مرا تحت تاثیر قرار داد. او لبخند زد کرد و گفت شما اولین نفری هستید که دارید از کار من توی این فروشگاه تعریف می‌کنید! متشکرم آقا، روزتان به خیر». کارلسون این داستان را این‌گونه تمام می‌کند: «به زبان آوردن این کلمات برای من دو ثانیه طول نکشید اما روز و روحیه‌ام را از انرژی مثبت لبریز کرد و روحیه آن فروشنده را هم».

دسته بندی: کتاب های صوتی

نویسنده: ریچارد کارلسون

مترجم: علی هداوند

راوی: کامبیز خلیلی

سال انتشار: 1395

ژانر: روانشناسی

حجم دانلود: 249MB

تعداد فصول: 11 فصل که هر فصل با حجم بسیار کمی برای دانلود قرار داده شده است.

مطالعه این کتاب را به همگان که به دنبال آرامش در زندگی خود هستند به شدت توصیه می کنیم.


مبلغ قابل پرداخت 20,736 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

دانلود خلاصه کتاب روانشناسی رشد لورا برک 1و2 pdf+ppt

دانلود خلاصه کتاب روانشناسی رشد لورا برک 1و2 pdf+ppt

دانلود خلاصه کتاب روانشناسی رشد لورا برک 1و2 pdf+ppt این بسته شامل: 1- خلاصه کامل کتاب 84 صفحه به صورت pdf 2- هدیه ویژه: فصل اول و دوم و سوم به صورت پاورپاینت فصل اول: روانشناسی رشد کوذک 55 صفحهفصل دوم: مبانی ریستی و محیطی 66 صفحهفص سوم: رشد پیش از تولد،تولد،و نوزاد، ... ...

بسته 30 کتاب صوتی از پرفروش ترین کتاب های حوزه موفقیت و روانشناسی

بسته 30 کتاب صوتی از پرفروش ترین کتاب های حوزه موفقیت و روانشناسی

مجموعه ای بی نظیر از 30 کتاب صوتی در حوزه موفقیت ، قانون جذب و کسب و کار با تخفیف ویژه 70 درصدی    چرا کتاب صوتی بشنویم؟ هر زمان یا مکان می توانید به جای تمرکز کامل برای مطالعه کتاب های نوشتاری، به کتاب های صوتی گوش دهید و همزمان با انجام کارهایتان دانش و اطلاعات خود را ... ...

دانلود کتاب صوتی سبز : هنر متقاعد کردن دیگران و رسیدن به خواسته‌ها اثر جفری گیتومر

دانلود کتاب صوتی سبز : هنر متقاعد کردن دیگران و رسیدن به خواسته‌ها اثر جفری گیتومر

کتاب صوتی کتاب سبز: هنر متقاعد کردن دیگران و رسیدن به خواسته‌ها اثر جفری گیتومر، راه‌های بهتر ارتباط برقرار کردن با دیگران، فن بیان، اصول سخنرانی و هنر گویندگی را به شما یاد می‌دهد. هر فردی با شنیدن کتاب صوتی کتاب سبز (green book of getting your way)، قدرت نهفته در هنر ... ...

سورس برنامه ممبرگیر و بازدیدگیر تلگرام

سورس برنامه ممبرگیر و بازدیدگیر تلگرام   اگر واقعا دربرنامه نویسی دنبال درآمد هستید هم اکنون شانس به سراغتان آمده است. این روزها همه دررابطه با تلگرام غیر رسمی و عضوگیر تلگرام صحبت میکنن و ازش کسب درآمد بالایی دارند شما هم از این درآمد غافل نباشید. موارد داخل پکیج ...

ارائه دهنده خدمات دانشجویی

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما