ارائه دهنده خدمات دانشجویی

محل لوگو

پرسشنامه بررسی تأثیر ارزش ویژه برند بر رفتار مصرف‌کنندگان(دارای منبع)


پرسشنامه بررسی تأثیر ارزش ویژه برند بر رفتار مصرف‌کنندگان(دارای منبع)

امروزه دانشجویان برای نگارش مقالات و پایان نامه های خود به منابع دسته اولی نیاز دارند،یکی از رسالت های تیم درسباز تهیه منابع با ارزش علمی برای دانشجویان می باشد

پرسشنامه یکی از ابزارهای کارآمد با سؤالات متنوع برای دستیابی به نتایج دقیقتر از جامعه آماری می باشد.

پرسشنامه بررسی تأثیر ارزش ویژه برند بر رفتار مصرف کنندگان

مولفه های مورد بررسی:

پرسشنامه ارزش ویژه برند با 4 بعد(تصویر ذهنی برند: 5 سؤال،آگاهی از برند: 5 سؤال،کیفیت ادراک شده: 5سؤال،وفاداری مشتریان: 5 سؤال)

پرسشنامه رفتار مصرف کننده: 12 سؤال

طیف سنجش: 5 گزینه ای لیکرت

 

دانشجویات عزیز می توانند سؤالات خود در زمینه پرسشنامه مورد نظر را از طریق صفحه تماس با ما با تیم درسباز در میان بگذارند

چنانچه در زمینه نحوه جمع آوری اطلاعات از جامعه آماری و یا تنظیم مقاله و پایان نامه خود نیاز به راهنمایی و مشاوره داشتن از طریق آیدی تلگرام درسباز به نشانی https://t.me/darsbazweb با درسباز در تماس باشند.


دسته بندی: مدیریت – بازاریابی

 

تهیه و تنظیم: صالح عبادی لمر

 

قیمت: 5300

 

تعداد سؤالات: 32 سؤال

 

منبع: دارد


مبلغ قابل پرداخت 12,650 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

دانلود  فرم خام دفتر کارنما ویژه طرح جابر

دانلود فرم خام دفتر کارنما ویژه طرح جابر

جلد دفتر کارنمای جابر بن حیان (با فرمت word جهت تغییر و ویرایش) نمونه ای از دفتر کار نمای جشنواره جابر بن حیانبا طراحی زیبا و مناسب برای دانش آموزان عزیز آماده شده است.       ... ...

دانلود فایل فلش فارسی NOKIA 7230 RM-598 ورژن 10.81

دانلود فایل فلش فارسی NOKIA 7230 RM-598 ورژن 10.81

دانلود فایل فلش فارسی NOKIA 7230 RM-598 ورژن 10.81 ... ...

ارائه دهنده خدمات دانشجویی

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما