ارائه دهنده خدمات دانشجویی

محل لوگو

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 98
  • بازدید دیروز : 120
  • بازدید کل : 312755

دانلود تحقیق وضعیت راه ها و اقدامات حفاظتی در جنگل ها


جاده هاي جنگلي علاوه بر حمل و انتقال فرآوردههاي جنگلي ميتوان د در امور خدماتي، نگهداري، حمـايتي، دسترسي به اعماق جنگل، ارتبـاط روسـتاهاي منـاطق جنگلي و جنبـه هـاي گردشـگري نيـز اسـتفاده شـوند. در منـاطق جنگلي با طراحي مناسب جـاده هـا مـي تـوان كمتـرين خسارت را به جنگل وارد كرد وه در عين حال فضا را بـراي مـديريت بهينـه آن فــراهم نمـود. بنابراين احداث اين قبيل جادههـاي اصـــلي و انشـــعابات راههـــاي فرعـــي آن بايســـتي حتيالمكان بدون خـاك بـرداري زيـاد صـورت گيـرد. رديابي مسير با نقشـه توپـوگرافي و پياده سازي در عرصه بـه عنـوان زيربنـاي اصـلي تهيـه وپرژه راه هاي جنگلي است كه مهمترين و دشوارترين بخش آن محسوب گرديده و از نظر كارشناسـي، نيـاز به تخصصي گسترده در سطحي بالا دارد، زيرا جبـران اشتباهات احتمالي در ايـن بخـش بسـيار نامتحمـل و حتي غيرممكن خواهد بود.

راه ها و جاده های جنگل

جنگل ها اصلی ترین منابع طبیعی روي کره خاکی هستند. طرح هاي جنگلداري به منظور استفاده معقول و منطقی از تولیدات جنگل، تضمین بقا و تولید مستمر جنگل تهیه میشوند. براي حفاظت جنگل و رسیدن به توسعه پایدار، برنامهریزي و اجراي دقیق طرحهاي جنگلداري ضرورت دارد. تحقق اهداف مدیریتی و بهرهبرداري اصولی از جنگل مستلزم ایجاد امکانات و اعمال غیر قابل تخطی و اغماض است. از جمله مهمترین این امکانات، ایجاد یک شبکه از جاده هاي جنگلی با تراکم کافی است که هماهنگ با طرح ها و برنامه ریزي هاي کلی منظور گردیده باشد.

جاده جنگلی

به هر خط ارتباطی که حداقل استانداردهاي لازم براي عبور کامیونها را داشته باشد، جاده یا راه گفته میشود. براي دسترسی به تمام نقاط جنگل، مجموع هاي از راه ها ساخته می شود که به آن شبکه جاده جنگلی میگویند. ایجاد امکانات در جهت اعمال فنون و روش هاي پرورش جنگل، فراهمآوردن امکان حملونقل چوب به صورت اقتصادي، ایجاد امکانات ایاب و ذهاب جنگلبانان، حمایت و حفاظت از جنگل (در مقابل خطرات آتشسوزي و غیره) و همچنین رواج توریسم از مهمترین فواید شبکه جاده هاي جنگلی می باشد.

 

فرمت: word

تعداد صفحات: 15


مبلغ قابل پرداخت 22,050 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

کسب در آمد از اینترنت روزانه 2 میلیون

به زبان خیلی ساده،مشاغل اینترنتی، کارهایی هستند که به زمان و مکان خاصی وابسته نیستند و در بستر اینترنت و اغلب به‌صورت آنلاین انجام می‌شوند. در این دسته از مشاغل، بدون اینکه مجبور باشید از خانه خارج شوید، یا موظف باشید در تایم و محل معینی کار کنید، می‌توانید از طریق ...

دانلود فایل فلش فارسی Nokia 6303c  Rm-443 ورژن 10.12

دانلود فایل فلش فارسی Nokia 6303c Rm-443 ورژن 10.12

دانلود فایل فلش فارسی Nokia 6303c Rm-443 ورژن 10.12 ... ...

کتاب صوتی سکس تا فرا آگاهی

کتاب صوتی سکس تا فرا آگاهی

هرچه "من" فردی قوی تر باشد، ظرفیتش برای یکی شدن با دیگری کمتر است. آن"من" دیواری در این بین است، خودش را اظهار می کند. اظهار او چنین است: تو، تو هستی و من، من هستم. فاصله ای بین تو و من هست. آن وقت مهم نیستکه من چقدر تو را دوست داشته باشم، شاید تو را در آغوش هم بگیرم، با ... ...

ارائه دهنده خدمات دانشجویی

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما